slodkosci


Spotkania z partnerami, konferencje, eventy czy targi to świetne okazje do wykorzystania rozmaitych gadżetów reklamowych w celu promowania biznesu. Kto jednak zauważył, że zamiast tradycyjnych długopisów, zwykłych notatników czy oklepanych już smyczy wykorzystuje się w tym celu słodkości opatrzone logiem firmowym? W jaki sposób słodkości pomagają promować własny biznes?

Stosowanie gadżetów reklamowych to w dzisiejszych czasach standard – ich skuteczność jako nośnika reklamy potwierdza ponad 70% firm. Nic więc dziwnego, że w obliczu takiego stanu rzeczy, nie wystarczy już posiadanie najpopularniejszych gadżetów firmowych. 

Babeczki, muffinki, torty, cukierki oraz słodkie batoniki z logiem danej firmy są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Skoro skuteczność tego typu wsparcia potwierdzają najwięksi gracze (Facebook, Google czy Starbucks), pozostali także pragną uszczknąć z tego wszystkiego coś dla siebie.




Czy obserwujemy właśnie początek końca ery firmowych długopisów?
Obecność na wydarzeniach branżowych to istotny element promowania własnego biznesu. Podczas nich firma każdorazowo ma okazję nie tylko spotkać się ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, ale też nawiązać wiele ciekawych, wartościowych kontaktów biznesowych. Dlatego przedsiębiorstwa starają się zazwyczaj maksymalnie uatrakcyjnić swoje stanowiska, aby przyciągnąć jak najwięcej odwiedzających. W tym celu odchodzą od tradycyjnych długopisów, kubków i pendrive’ów z logiem na rzecz dedykowanych słodkich wypieków.

Osłodzić relacje z partnerami
Wszelkie spotkania branżowe są szansą na budowanie pozytywnych i profitujących relacji. Zakończenie rozmów wręczeniem spersonalizowanych specjalnie pod partnera muffinów nie tylko pozwala wyróżnić naszą firmę spośród innych kontrahentów, ale jest też potwierdzeniem naszego przygotowania i zaangażowania we wzajemne relacje biznesowe. Słodkości budzą pozytywne skojarzenia z tymi, którzy je wręczają. Dlatego też ich wykorzystanie w budowaniu relacji biznesowych nie tylko ociepla stosunki, ale także wpływa pozytywnie na dalszą współpracę.

Employer branding
Słodkie wypieki z firmowym brandingiem sprawdzają się również przy organizowaniu różnego rodzaju wydarzeń wewnątrz firmy. Pracodawcy, mając świadomość niskiego bezrobocia i trudności w pozyskaniu nowych pracowników, chętnie wykorzystują takie okazje do umilenia dnia podwładnym.


Jak się okazuje, niezwykłe muffiny czy torty z logo firmy mogą być prostym narzędziem efektywnie wspierającym działania promocyjne oraz pomagającym budować relacje biznesowe. Pozwalają nie tylko integrować pracowników między sobą, ale też dają im wyraźne sygnały, że są oni istotną częścią firmy. Podnosi się zaangażowanie i zadowolenie pracowników w miejscu pracy, a to bezpośrednio przekłada się na lepszą efektywność.

Post a Comment

Leave a message

Nowsza Starsza