reklama-responsywna


Reklama responsywna to taka, która sprytnie potrafi dopasować się do urządzenia z którego korzystasz. Tablet? Smartphone? Laptop? A może komputer stacjonarny? Żaden problem! Reklama responsywna świetnie dopasowuje się do dużej, średniej lub małej jednostki reklamowej.


Wygodne i intuicyjne narzędzie do tworzenia reklam responsywnych oferuje Google Display Network. Dzięki niej można dodać takie elementy jak nagłówek, opis czy obrazek. Google następnie wykorzystuje te informacje i przekształca reklamę w taki sposób, aby pasowała do prawie każdej przestrzeni reklamowej w swojej sieci, bez względu na to, czy jest wyświetlany na urządzeniu mobilnym lub desktopie.

Przewaga formatu
W zdecydowanej większości państw odchodzi się od korzystania z Internetu na komputerach stacjonarnych i wybiera urządzenia mobilne. Reklama responsywna jest odpowiedzią na potrzeby nie tylko reklamodawców, ale również internautów. Obecnie to nie wydawcy i reklamodawcy narzucają format - muszą (tylko albo aż) dostosować swój przekaz do różnej wielkości ekranów. W przeciwnym razie zarówno ci pierwsi, jak i drudzy stracą możliwość generowania przychodów.   
Dodatkowo, formaty responsywne zwiększają zasięg reklamy, dzięki czemu mogą wyświetlać się w różnych konfiguracjach i wielu jednostkach reklamowych. Coraz częściej wydawcom i reklamodawcom przychodzi z pomocą uczenie maszynowe, które jeszcze bardziej usprawnia proces doboru optymalnego rozmiaru reklamy.

Reklama responsywna to przed wszystkim większa liczba testów, bardziej przejrzysta kontrola wydajności oraz wygoda, co czyni ją istotnym elementem sukcesu zarówno reklamodawców, jak i wydawców. To również łatwiejsza aktualizacja oraz mniejsza inwestycja. W połączeniu z wiedzą ekspercką sieci reklamowych, ten format z pewnością pomoże w maksymalizacji przychodów z reklam, niezależnie od platformy czy urządzenia.


August 18 2017

Post a Comment

Leave a message

Nowsza Starsza